Často kladené otázky

Prehľad tých najčastejších otázok od zákazníkov. V prípade že máte na nás inú otázku, prosím napíšte nám ju na info@pabex.sk

Môžem svoju objednávku upraviť ?

Upraviť objednávku je samozrejme možné vždy. Ideálne však, hneď ako prídete na to, že potrebujete niečo zmeniť. Takéto požiadavky vybavujeme výhradne na emailovej adrese: info@pabex.sk. Ideálny stav je, že tieto úkony dokážeme stihnúť vybaviť ešte pred samotným odoslaním Vašej objednávky. V inom prípade musíme postupovať individuálne, o čom Vás budeme spätne kontaktovať na požiadavku zmeny.

Môžem svoju objednávku sledovať ?

Sledovať svoju objednávku môžete prostredníctvom svojho profilu na našej stránke, kde v sekcií objednávky, vidíte históriu svojich objednávok a ich stav. Sledovať objednávku môžete aj priamo na stránkach dopravnej spoločnosti. Po odovzdaní balíku kuriérovi Vám príde automatický email s možnosťou sledovania zásielky.

Prečo moja objednávka mešká?

Každý produkt ktorý je skladom je odoslaný najneskôr do 5 pracovných dní. Objednávka môže meškať z dôvodu, že tovar nie je skladom, prípadne ho nemá ani náš dodávateľ. V takomto prípade Vás budeme kontaktovať my. Balíček sa mohol stratiť počas dopravy, alebo sa nám nepodarilo objednávku spárovať s Vašou platbou. Niekedy sa môže jednať o špecifický problém, ktorý veľmi radi vyriešime emailom. Stačí nám napísať na info@pabex.sk. Pre urýchlenie odporúčame uviesť aj číslo objednávky.

Ako zruším objednávku ?

V prípade, že sa jedná o zrušenie do 14 dní odo dňa objednania, stačí napísať na náš email info@pabex.sk. Do emailu je potrebné uviesť číslo objednávky. Na ďalší postup Vás navedie náš kolega v emailovej komunikácií. Tovar si zatiaľ môžete poriadne zabaliť a pripraviť na odoslanie. Balík odošlete na našu adresu. Tú nájdete na našich stránkach a zároveň Vám ju kolega napíše. Pozor, tovar neposielať na dobierku. V takomto prípade balík neprevezmeme. Peniaze Vám budú vrátené na bankový účet. V prípade že nevlastníte bankový účet, budú Vám vyplatené poštovou poukážkou.

Ako a kedy dostanem peniaze naspäť pri vrátení?

V prípade že ste splnili podmienky pre odstúpenie od zmluvy, peniažky Vám budú vrátene automaticky bankovým prevodom najneskôr do 14 dní odo dňa potvrdenia storna. Pokiaľ nebolo dohodnuté inak.