Prehľad tých najčastejších otázok od zákazníkov. V prípade že máte na nás inú otázku, prosím napíšte nám ju na info@pabex.sk
Môžem svoju objednávku upraviť ?
Upraviť objednávku je samozrejme možné vždy. Ideálne však, hneď ako prídete na to, že potrebujete niečo zmeniť. Takéto požiadavky vybavujeme výhradne na emailovej adrese: info@pabex.sk. Ideálny stav je, že tieto úkony dokážeme stihnúť vybaviť ešte pred samotným odoslaním Vašej objednávky. V inom prípade musíme postupovať individuálne, o čom Vás budeme spätne kontaktovať na požiadavku zmeny.
Môžem svoju objednávku sledovať ?
Sledovať svoju objednávku môžete prostredníctvom svojho profilu na našej stránke, kde v sekcií objednávky, vidíte históriu svojich objednávok a ich stav. Sledovať objednávku môžete aj priamo na stránkach dopravnej spoločnosti. Po odovzdaní balíku kuriérovi Vám príde automatický email s možnosťou sledovania zásielky.